sobota, 17 lipca 2010

SPOTKANIE

Dopiero dzisiaj od naszego spotkania mam troszkę czasu na komputer , bo podobnie jak ty Aniu mam dom na głowie .Ale było bardzo miło i śmiesznie . Mamy nawet małą tajemnice , przezabawną . Myślę , że przy każdej naszej kawie będziemy ją z wielkim uśmiechem wspominać . I oczywiście jak dojdzie do spotkania z innymi kobietkami blogowymi to na pewno opowiemy . Jak sama napisałaś wszystkim się chwaliłyśmy i buzie nam się niezamykały. Pisząc tego posta i wspominając spotkanie mam wielkiego banana na twarzy.
POZDRAWIAM SERDECZNIE buziaki dla was kobitki }}}}}}}

2 komentarze:

  1. Gosieńko, buziaki wielkie i dla ciebie!! Dziękuję za spotkanie i chcę więcej :))) Powiem ci, że dziś się wzięłam za krzyżyki, ale okazało się, że mam tak drobną kanwę, że ledwo dawałam radę wbić w nią igłę z podzieloną na 3 nitki muliną, a co dopiero cokolwiek liczyć! Nakombinowałam się jak koń pod górkę i teraz nie wiem czy to pokazywać w ogóle! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż z miłą chęcią zobacze co tam wykrzyżykowałaś.Na spotkanie to musimu się umówić ponownie bo żeczywiście wszystkie śpiewamy w jednej melodii.I fajnie byłoby to powtórzyć. Pozdrawiam serdecznie papatki. Jeszcze zklikniemy się napewniacha . I jeszcze jedno czy to krzyżykowanie choć troszke przypadło ci do gustu mimo drobnej kanwy.:}

    OdpowiedzUsuń